Meteen naar de inhoud
Werken bij wehkamp logo
16742834afb5f1a0802403bec0db6d30 XL
event

MOA-event: How to organise your Digital Analytics?

Muller Lulofshuis Amstelcampus, Wibautstraat 5a, Amsterdam

Sorry, dit event is afgelopen

event

MOA-event: How to organise your Digital Analytics?

Muller Lulofshuis Amstelcampus, Wibautstraat 5a, Amsterdam

Sorry, dit event is afgelopen

Hoe verzamel je goede insights? En hoe vertaal je deze in doeltreffende acties en verhoog je je rendement? Analytics blijkt toch een stuk lastiger dan veel buitenstaanders denken. Zo zijn er online maar liefst 42 manieren te vinden om de juiste KPI’s te bepalen, is goed A/B testen erg moeilijk door het gebruik van verschillende devices en is goede attributie bijna onmogelijk. En daar komt dan ook nog de impact van de AVG bij, waardoor het moeilijker wordt om data van je bezoekers te mogen gebruiken. Hoe pak je dit dan aan?

Ontmoet Kevin Swelsen, LEAD Product Experimentation & Analytics bij wehkamp op dit event!

Verbeter je digitale kanalen door data gedreven experimentation

Met 65 jaar retail ervaring is wehkamp één van de grootste e-commerce spelers in Nederland. Het leven van gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken door het bieden van de beste shopervaring, dat is waar wehkamp voor staat. Maar hoe doet wehkamp dit? In deze sessie laat Kevin Swelsen zien hoe wehkamp op basis van data, experimenten uitvoert om de shopervaring nog beter en relevanter te maken. Kevin laat zien welke valkuilen er zijn en hoe je zelf binnen je organisatie experimentation naar een hoger niveau kunt brengen.

Meer informatie over dit event lees je op de website van MOA