Meteen naar de inhoud
Werken bij wehkamp logo
Meet Helen
Meet the Lead

Meet Helen

Ik zou het mooi vinden als wij in alles wat we doen, ongeacht waar je bij Wehkamp werkt, de klant centraal stellen.

#marketing

Wat is de North Star van het Marketing Team?

Als marketing team is het belangrijk om niet vanuit oplossingen te denken, maar vanuit de klant en haar behoeftes. Alles start met het begrijpen van de consumenten die bij Wehkamp (willen) winkelen en een passende oplossing te bieden in producten en/of diensten. Natuurlijk zonder saai of voorspelbaar te worden! Dat betekent dat onze uitdaging daarnaast ligt in creativiteit en de klant te blijven verrassen. Als wij in staat zijn om ratio en emotie aan elkaar te verbinden, is het mogelijk om de beste service te bieden en te inspireren op een persoonlijke manier.

Hoe realiseren we onze North Star?

Dat doen we door optimaal gebruik te maken van wat klanten ons vertellen. Door hoe en wat ze bij ons shoppen, maar ook door wat zij ons vertellen in bijvoorbeeld onderzoeken, via social media of  customer service. Met een ambitieus en creatief team werken we bovendien samen met al onze collega’s aan het vinden van manieren om klanten te verrassen. Kortom, mensen maken het verschil of ze nou bij ons werken of bij ons winkelen.

Wat is je persoonlijke North Star

De rode draad in alles wat ik tot nu toe gedaan heb is uiteraard de klant. Ik zou het mooi vinden als wij in alles wat we doen, ongeacht waar je bij Wehkamp werkt, de klant centraal stellen. Op het moment dat we dat voor 100% bereikt hebben, ben ik niet meer nodig!

Hoe ga je die persoonlijk North Star bereiken?

Door een open houding en altijd het gesprek aan te gaan. Je bent nooit te oud om te leren en als de daar vanuit gaat, sta je nooit stil.